Інформаційна дошка

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Про намір зміни тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету територіальної громади смт. Сарата, Одеської області.
У зв’язку з критичною ситуацією, що склалась на ринку енергетичних ресурсів та для можливості подальшого ведення господарської діяльності з постачання теплової енергії, ТОВ «АВКУБІ ПЛЮС» доводить до відома споживачів про намір зміни тарифів на виробництво теплової енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету.
ТОВ «АВКУБІ ПЛЮС», як виробник теплової енергії в Одеській області, здійснило розрахунок тарифів на виробництво теплової енергії.
Тарифи на теплову енергію для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету по Саратській територіальній громаді становлять: 3596,94 грн/Гкал з ПДВ (2997,45 грн/Гкал без ПДВ).
З пропозиціями та зауваженнями звертатись на електронну адресу avkubigay@ukr.net або за тел.0675550297.

Адміністрація ТОВ «АВКУБІ ПЛЮС»





Рука допомоги повертається

З 1 січня наступного року в Україні починає діяти державна програма, яка перетворюватиме малозабезпечених і довготривалих безробітних на підприємців. Механізми цієї програми були успішно апробовані в пілотному проекті «Рука допомоги», який був реалізований Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку в межах проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» у 2016-2019 роках. Тоді понад 230 довготривалих безробітних у трьох областях отримали безвідсоткову поворотну допомогу від держави на початок власної справи. Більше 90% з них успішно працюють і сьогодні.

Бажаючим вийти зі стану бідності малозабезпеченим і довготривалим безробітним буде запропонована допомога розміром до 15 мінімальних зарплат (на початок 2022 року – 97 500 грн) для оплати рахунків на придбання необхідного для заснування власної справи обладнання і матеріалів. Вагома перевага цього механізму в тому, що допомогу можна повертати за рахунок сплачених у процесі підприємницької діяльності податків і соціальних внесків. Тобто, сума до повернення зменшуватиметься з кожним податковим платежем. Крім того, якщо такий підприємець працевлаштує ще двох осіб за направленням центру зайнятості, повертати допомогу державі буде не потрібно. 

Порядок надання допомоги затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. «Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей».

Очікується, що нова програма стане дієвим механізмом виводу довготривалих безробітних та інших отримувачів державної допомоги із стану бідності. Вона допоможе їм повернутися до активного соціального життя, а держава замість постійних виплат допомоги малозабезпеченим отримає податки від нових підприємців.

«Це дуже своєчасна програма, – зазначила міністр соціальної політики України Марина Лазебна. – Епідемія коронавірусу загальмувала розвиток економіки, багато людей втратили роботу та тривалий час не можуть її знайти чи підробляють у неофіційному секторі економіки. Нова державна програма запропонує їм чудову можливість реалізувати себе в малому бізнесі».


Актуальні питання призначення субсидій

Нові правила призначення і нарахування субсидій викликають багато запитань у існуючих та потенційних отримувачів. Міністерство соціальної політики України відібрало питання, що найчастіше зустрічаються, і підготувало вичерпні відповіді. 

  • Які документи потрібні для переоформлення житлової субсидії згідно з новими правилами?
  • Як і раніше, у загальному випадку, для призначення субсидії потрібно подати заяву відповідної форми і декларацію.
  • Для отриманнябланків і поданнядокументівобов’язково особисто приходити до управління соціального захисту?
  • Ні. Міністерство соціальної політики України вже довело до відома  структурних підрозділів з питань соціального захисту і територіальних громад нові форми бланків відповідних документів: заяви про призначення та надання житлової субсидії й декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії. Отримати їх можна безкоштовно і надаються вони у разі звернення громадянина безпосередньо до органу надання субсидій. Але їх також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики (у цьому людям похилого віку можуть допомогти діти, онуки, знайомі). І тоді нікуди не треба ходити.

Заповнивши ці форми, можна відправити їх поштою на адресу місцевого управління соціального захисту населення (адреси управлінь вказані на сайтах регіональних органів виконавчої влади, а також на сайті Міністерства соціальної політики). 

Також документи можна подати: 

  • уповноваженій посадовій особі виконкому місцевої ради територіальної громади;
  • у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади.

Вони  протягом трьох робочих днів передадуть заповнені документи структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Можна також заповнити бланки в електронному вигляді і надіслати їх електронною поштою. 

  • Більшість отримувачів субсидій – пенсіонери, які не вміють користуватися інтернетом і звикли всі питання вирішувати особисто. Як тут бути?
  • Пенсіонерам у заповненні та надісланні документів можуть допомогти діти, онуки, сусіди, знайомі. Люди поступово адаптуються до технічних новацій. І кількість звернень в електронній формі постійно зростає.
  • Як діяти мешканцям громад, які були укрупнені шляхом об’єднання?
  • З питаннями оформлення субсидій громадяни можуть звертатися до:
  • старост,
  • виконкому територіальної громади, 
  • структурного підрозділу з питань соціального захисту громади, 
  • Центру з надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади,
  • органу соціального захисту держадміністрації району.
  • До якого часу можна подати документи на  отримання субсидії в неопалювальний період? 
  • Для громадян, які мають оновити документи для призначення субсидії, перехідний період триватиме з травня до кінця вересня, тобто, подавати документи можна протягом п’яти місяців. При цьому, незалежно від строку звернення, субсидія буде призначена і нарахована з травня.
  • Чи всім одержувачам необхідно подавати документи для продовження отримання субсидії?

Ні. Відповідно до рішення Уряду від 19 травня цього року встановлено, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

  • надавалася у грошовій безготівковій формі;
  • була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам; 
  • була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.
  • Чи можна зараз оформлювати субсидію вже на опалювальний період?
  • Наразі проводиться оформлення субсидії на неопалювальний період. Але субсидії призначаються з 1 травня й до кінця наступного опалювального періоду, тобто, до 30 квітня 2022 року. До поданих зараз документів інших у жовтні чи листопаді додавати нічого не потрібно. Як і раніше, інформацію про доходи громадян органи соцзахисту населення отримуватимуть самостійно. Відповідні запити будуть опрацьовуватися у режимі автоматичного обміну інформацією з Пенсійним фондом, фіскальною службою, фондами соціального страхування.
  • Як довгодоведетьсячекатипризначеннясубсидії?
  • Вже скасовані комісії, які вирішували питання призначення субсидій в окремих випадках. Зараз призначення субсидії у всіх випадках призначатимуться безпосередньо органами соціального захисту населення на підставі поданих документів. І завдяки цьому термін призначення субсидії скорочується. У комісій це займало до 30 днів. Тепер процедура відбуватиметься у 10-денний термін.
  • Як призначатиметься субсидія на понаднормову житлову площу?
  • Норма житла, на яку призначається субсидія, на домогосподарство з однієї особи складає майже 49 кв. м., і 13,65 – на кожну наступну особу. Тобто, на сім’ю з трьох осіб – близько 75 кв. У минулий опалювальний період в Україні було близько 450 тис. домогосподарств, які одержували субсидію на понаднормову площу. Постановою, яка регламентує призначення житлових субсидій, визначено, що субсидія на понаднормову площу розповсюджується лише в одному випадку – якщо до складу домогосподарства входять непрацюючі непрацездатні особи (особи з інвалідністю, пенсіонери, діти). У таких випадках субсидії на понаднормову площу, як і в попередні опалювальні періоди, будуть нараховані автоматично на підставі інформації про склад домогосподарства та про соціальний статус його членів. 

У наданні субсидії відмовлять, якщо:

  • площа квартири перевищує 130 кв. м,
  • площа будинку понад 230 кв. м.

При призначенні субсидій не враховуються житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності, або розташовані у сільській місцевості й отримані як спадщина.

  • Чи існують винятки в призначенні субсидій власникам кількох житлових помешкань?
  • Виняток буде зроблено лише тим, хто має кілька житлових приміщень у сільській місцевості, з огляду на їхню низьку вартість і неліквідність (як правило, це успадковане майно).
  • Чи передбачена субсидія у випадку, якщо хтось із членів родини мешкає за іншою адресою чи за кордоном?
  • Працездатні особи, котрі більше 60 днів відсутні за місцем реєстрації й не декларують своїх доходів,  втрачають права на субсидію. Тож треба або задекларувати доходи, або змінити склад домогосподарства, інакше кажучи, місце реєстрації. На це, відповідно до закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», дається 30 днів.

Але якщо людина працює за кордоном й офіційно сплачує там податки, лікується чи доглядає за дитиною, то малозабезпечені члени її домогосподарства в Україні мають право на субсидію.  

  • Чиможутьпретендувати на житловісубсидіївласникиіндивідуальнихтранспортнихзасобів?
  • Якщо конкретний член одного домогосподарства має авто, випущене менше п’яти років тому або два чи більше автомобілів віком не старше 15 років, то субсидія в такому випадку не призначається. Відповідно, якщо один автомобіль або кілька старші за 15-річний вік, на призначення субсидії це не впливає.
  • Які зміни в нарахуванні субсидій чекають власників розділених особових рахунків?
  • Ніяких змін не буде. Якщо в одному домогосподарстві мешкають дві родини чи більше, які сплачують комунальні послуги на різні особові рахунки, і це документально підтверджено, їм субсидії будуть призначатися на загальних підставах.
  • Яку суму грошей можна тримати на банківському депозиті, щоб людина не втратила права насубсидію?
  • Попередньо була визначена сума в еквіваленті 25 прожиткових мінімумів або 56 тисяч гривень. Зараз ця сума становить 100 тисяч гривень. При цьому до сукупного доходу при розрахунку розміру субсидії дивіденди, отримані від розміщення депозиту, враховуватися не будуть.
  • Чи вплине на призначення субсидії сплата за навчання або лікування, якщо це буде велика сума?
  • Ні. 
  • Які категорії населення втратять право на субсидії?    
  • Право на субсидії втратять ті, хто: 
  • здійснив покупку квартири, земельної ділянки, транспортного засобу (крім мопеда або причепа), товарів довгострокового використання на суму понад 50 тисяч гривень одноразово протягом року, що передує року звернення за субсидією;
  • має банківський депозит у сумі понад 100 тисяч гривень;
  • здійснив купівлю-продаж валюти та банківських металів протягом року до звернення за субсидією на суму понад 50 тисяч гривень;
  • декларує відсутність доходу і перебував за кордоном понад 60 днів, за винятком перебування на лікуванні, у відрядженні, для нагляду за дитиною;
  • має заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та з оплати аліментів понад три місяці;
  • не повернув до бюджету незаконно отриману субсидію за попередній період;
  • має авто, якому менш ніж 5 років з дати випуску;
  • має два і більше автомобілів, яким немає 15 років з дати випуску;
  • не має доходів і при цьому ніде не навчався, не працював, не мав статусу безробітного. 
  • Які найпоширеніші способи зловживань при оформленні державних субсидій було виявлено при верифікації?
  • У минулий опалювальний період житлові субсидії отримували трохи більше 3 млн домогосподарств. Кількість тих, хто декларував недостовірну інформацію, склала близько 2-3%. Найтиповіші зловживання пов’язані з поданням недостовірних даних про склад домогосподарства або приховування інформації про його зміну та здійснення дороговартісних покупок на суму понад 50 тисяч гривень одномоментно (транспортних засобів та іншого майна) чи одномоментне придбання валюти у великих розмірах після оформлення субсидії. Дехто робить внески до статутних капіталів, великі благодійні внески на розвиток підприємств, купує корпоративні права чи акції й при цьому позиціонує себе як безробітного чи такого, що живе на мінімальну зарплату. Верифікація, яка проводилася протягом двох останніх років, засвідчила, зокрема, що 830 отримувачів субсидій купили сумарно валюти майже на 140 мільйонів гривень. Однак говорити про масовість таких зловживань і що це не дасть більшості оформити житлову субсидію, недоречно. Дійсно вразливим верствам населення, для яких сплата комунальних послуг у повному обсязі є непосильною, хвилюватися не треба. 
  • З 1 травня завершився процес монетизації субсидій. Яким чином ті, хто отримував їх у безготівковій формі, зможуть отримати «живі» гроші?
  • Монетизація субсидій почалася у 2019 році, і житлова субсидія надавалася грошовими коштами, але двома різними механізмами. Готівку у минулому опалювальному періоді отримували 95% субсидантів, а 5% (це 160 тисяч домогосподарств) користувалися безготівковою формою, яку адміністрував «Ощадбанк». Принциповим положенням нових правил призначення субсидій є завершення процесу їх монетизації. Перехід винятково на грошову форму отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг дасть можливість громадянам оперативно управляти залишками коштів після всіх розрахунків, не чекаючи закінчення опалювального сезону. 

Всі, хто користувався безготівковою субсидією в минулому опалювальному періоді, зможуть отримати відповідні кошти до грудня поточного року. Тим, хто має рахунок в Ощадбанку, вони надійдуть вже у червні, а хто не має його, мусить відкрити, щоб отримати гроші, зекономлені протягом минулого опалювального періоду, які можна буде використати на власні потреби.  

Законом збільшено адміністративні штрафи за:

  • завідомо неправдивий виклик спеціальних служб — штраф від 850 до 3400 грн (було від 51–119 грн).
  • невиконання приписів, розпоряджень чи постанов ДСНСштраф на посадових осіб та ФОП від 1700–3400 грн, а вчинене повторно протягом року — від 3400 до 5100 грн (було попередження або накладення штрафу на громадян від 8,5 до 119 грн і на посадових осіб — від 34 до 170 грн).

Також внесено зміни до статті 270 Кримінального кодексу, якими запроваджується кримінальна відповідальність за порушення вимог техногенної та пожежної безпеки, якщо це спричинило виникнення пожежі або аварії, якою заподіяно шкоду здоров’ю людей або майнову шкоду у великому розмірі — штраф від 17 000 до 68 340 грн або виправними роботами на строк до 2 років, або обмеженням волі на строк до 3 років, або позбавленням волі на той самий строк. Те саме діяння, якщо воно спричинило загибель людей, майнову шкоду в особливо великому розмірі або інші тяжкі наслідки, — карається позбавленням волі на строк від 3 до 8 років.


З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних  послуг онлайн, переходу до електронного документообігу Міністерство цифрової трансформації України запустило освітній серіал про електронний підпис, який доступний до перегляду на платформі “Дія. Цифрова освіта” за посиланням:

https://osvita.diia.gov.ua


Cаратська Центральна Лікарня інформує

Інформація щодо своєчасної виплати заробітної плати

Відповідно до статті 43 Конституції України кожен мас право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. При цьому гарантується, також, право на належні, безпечні і здорові умови праці та на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.

Кодексом законів про працю України дається визначення поняття заробітної плати, як винагороди, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.

Розмір такої винагороди не може бути меншим за мінімальну заробітну плату, яка встановлюється і переглядається відповідно до статей 9 і 10 Закону України «Про оплату праці». Заробітна плата повинна виплачуватися не рідше двох разів на місяць. Слід зауважити, що виплата заробітної плати мінімум двічі на місяць є обов’язком роботодавця, який він повинен виконувати незалежно від згоди працівника отримувати заробітну плату один раз на місяць, адже згідно зі статтею 97 Кодексу законів про працю власник або уповноважений ним орган чи фізична особа не мають права в односторонньому порядку приймати рішення з питань оплати праці, що погіршують умови, установлені законодавством.

В роботодавця є право виплачувати зарплату і більше двох разів (наприклад, один раз на тиждень або кожні 10 днів тощо), але в той же час він не мас права порушувати державні соціальні гарантії з виплати заробітної плати.

Таким чином, навіть за наявності заяв працівників з проханням виплачувати заробітну плату один раз на місяць, виплата зарплати в такий спосіб є порушенням трудового законодавства. Адже, в цьому випадку вимогу про виплату не рідше 2 разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів, буде порушено.

Невиплата заробітної плати у зв’язку з відсутністю грошових коштів на банківському рахунку підприємства або фізичної особи – підприємця також не звільняє посадових осіб підприємства або підприємця від відповідальності за порушення вимог ст. 115 Кодексом законів про працю та ст. 24 Закону України «Про оплату праці».

Станом на 1.03.2021 року офіційних даних про наявність заборгованості роботодавців щодо виплати заробітної плати працівникам на території Саратської селищної територіальної громади немає.


Інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності на території села Світлодолинське

Відповідно до пункту 5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05 червня 2018 року № 130 Комунальне Підприємство «СВІТЛОДОЛИНСЬКИЙ СІЛЬКОМУНГОСП» інформує споживачів, що мешкають на території села Світлодолинське, про намір зміни тарифів з обґрунтуванням такої необхідності.


Інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності на території села Новоселівка

Відповідно до пункту 5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05 червня 2018 року № 130 Комунальне Підприємство «НОВОСЕЛІВСЬКИЙ СІЛЬКОМУНГОСП» інформує споживачів, що мешкають на території села Новоселівка, про намір зміни тарифів з обґрунтуванням такої необхідності.


Інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності на території села Введенка, села Мирнопілля, села Нова Плахтіївка, села Кам’янка, села Нова Іванівка.

Відповідно до пункту 5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05 червня 2018 року № 130 Комунальне Підприємство «ВВЕДЕНСЬКИЙ СІЛЬКОМУНГОСП» інформує споживачів, що мешкають на території села Введенка, села Мирнопілля, села Нова Плахтіївка, села Кам’янка, села Нова Іванівка, про намір зміни тарифів з обґрунтуванням такої необхідності.


Інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності на території села Михайлівка

Відповідно до пункту 5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05 червня 2018 року № 130 Комунальне Підприємство «МИХАЙЛІВСЬКИЙ СІЛЬКОМУНГОСП» інформує споживачів, що мешкають на території села Михайлівка, про намір зміни тарифів з обґрунтуванням такої необхідності.


Інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності на території села Зоря

Відповідно до пункту 5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05 червня 2018 року № 130 Комунальне Підприємство «ЗОРЯНСЬКИЙ СІЛЬКОМУНГОСП» інформує споживачів, що мешкають на території села Зоря, про намір зміни тарифів з обґрунтуванням такої необхідності.


Інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності на території селища Сарата

Відповідно до пункту 5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05 червня 2018 року № 130 Комунальне Підприємство «САРАТСЬКИЙ СІЛЬКОМУНГОСП» інформує споживачів, що мешкають на території селища Сарата, про намір зміни тарифів з обґрунтуванням такої необхідності.


Фінансове управління Саратської селищної ради інформує

Шановні мешканці

Саратської територіальної громади.

Відповідно до Закону України від 09.11.2017 року «Про житлово-комунальні послуги»,  Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 року № 130., керуючись новими вимогами щодо формування тарифів, враховуючи   істотні зміни основних складових  тарифів,  а саме: збільшення мінімальної заробітної плати, вартості електричної енергії, паливо – мастильних  та інших матеріальних ресурсів виникла  потреба  у перегляді тарифів та доведення їх до рівня економічно обґрунтованих.

          На сьогоднішній день  діючі тарифи на централізоване водопостачання, водовідведення, вивезення побутових відходів  є збитковими, що в свою чергу, негативно відображається  на  діяльності комунальних підприємств громади.

Діючі  тарифи  на комунальні послуги затверджені:

  • на водопостачання та водовідведення

КП «Саратакомунсервіс»

рішенням Виконавчого комітету Саратської селищної ради  від 24 квітня 2017 року № 32 та  введенні в дію з 15 травня 2017 року;

КП «Михайлівський сількомунгосп»

рішенням сесії Михайлівської сільської ради  від 28 лютого 2019 року №5-УІІ та  введенні в дію з дати прийняття;

КП «Зорянський сількомунгосп»

рішенням Виконавчого комітету Зорянської сільської ради  від 01 червня 2017 року № 12 та  введенні в дію з дати прийняття;

КП «Введенський сількомунгосп»

рішенням сесії Введенської сільської ради  від 22 грудня 2018 року № 169-УІІ та  введенні в дію з дати прийняття;

КП «Новоселівський сількомунгосп-2011»

рішенням сесії Новоелівської сільської ради  від 12лютого 2017 року № 2-УІІ та  введенні в дію з дати прийняття;

КП «Світлодолинський сількомунгосп»

рішенням сесії Світлодолинської сільської ради  від 04 січня 2013 року № 71-УІ та введенні в дію з 01 лютого 2013року;

  • на вивезення твердих побутових  відходів  

КП «Саратакомунсервіс»

рішенням Виконавчого комітету Саратської селищної ради  від 24 квітня 2017 року № 32 та введенні в дію з 17 жовтня 2017 року;

       З часу  формування  діючого  тарифу відбулося  зростання  основних  складових  в складі централізованого водопостачання,  централізованого водовідведення, надання послуг з  поводження з побутовими відходами (вивезення  побутових відходів), зокрема:

– витрати на електроенергію в порівнянні з 2017 роком зросли  на 62,5% (у 2017 році 1кВт електроенергії 1,76 грн. без ПДВ, у 2018 році 1кВт електроенергії 2,05 грн. без ПДВ, у 2019  році 1 кВт електроенергії 2,37 грн. без ПДВ, у 2020  році 1 кВт електроенергії 2,49 грн. без ПДВ, у 2021  році 1 кВт електроенергії 2,86 грн. без ПДВ,);

– витрати на  паливно- мастильні матеріали на 6% (зростання  цін   на паливно-мастильні матеріали в т.ч. бензин з 21,32 грн на 22,92 грн без ПДВ – на 7,5%, дизельне паливо з 20,75 грн.21,67 грн. без ПДВ на 4,4 %);

– матеріали 99% (ріст цін);

– витрати   на податки  та  збори  92%, збільшились податкові зобов’язання у відповідності до Податкового кодексу України, це податок на рентну плату  за користування надрами(ріст на 84% ), рентну  плату за спеціальне використання води (ріст  в 4,7 рази), екологічний  податок зріс на 13%.

           Відповідно зміна тарифів на централізоване водопостачання, водовідведення, вивезення побутових відходів до економічно  обґрунтованого  рівня є необхідним заходом  для  належного функціонування підприємств,  зокрема,  для здійснення розрахунків  за електроенергію, оплати  податків та забезпечення  споживачів якісними послугами  та питною  водою.

        Враховуючи вищевикладене, комунальні підприємства громади, які надають житлово-комунальні послуги  провели нові розрахунки економічно обґрунтованих витрат  на виробництво  послуг та   звернулись   до    Виконавчого  комітету Саратської селищної  ради з проханням розглянути  можливість підняття тарифів з централізованого водопостачання, водовідведення та вивезення побутових відходів.

      Виконавчим комітетом Саратської селищної ради на черговому засідання буде розглянуто розрахунки комунальних підприємств громади та можливість щодо зменшення економічно обґрунтованих тарифів для населення, шляхом надання підтримки підприємствам по різниці в цінах та тарифах.

Голова виконавчого

комітету                                                                                              В.Д.Райчева


Ознайомтесь зі зверненням до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної ради України, народного депутата Верховної Ради України Кіссе А.І. щодо недопущення підвищення тарифів на електроенергію.