Центр надання адміністративних послуг Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області на період дії воєнного стану не може здійснювати надання адміністративних послуг у повному обсязі. Наразі надаються послуги, які не потребують доступу до державних реєстрів або до державної геоінформаційної системи відомостей про землі, розташовані в межах України (Державний земельний кадастр) та проводиться видача результатів надання адміністративних послуг за раніше наданими запитами.
Також, постійно надаються консультаційні послуги до допомога в оформленні заяв з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації внутрішньо переміщених осіб та інше. Надається допомога при реєстрації на порталі Дія, отримання еПідтримки, генерації СOVID – сертифікатів.
Звертаємо увагу, що зважаючи на воєнний стан, послуги у Центрі надання адміністративних послуг надаються без встановлених термінів та по мірі можливості з урахуванням особливостей, встановлених Постановами Кабінету Міністрів України.
- Щодо державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2021 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації в умовах воєнного стану та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 164» встановлено, що в умовах воєнного стану державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень проводиться виключно державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, включеними до затвердженого Міністерством юстиції переліку державних реєстраторів та посадових осіб, яким в умовах воєнного стану надається доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У нашому регіоні це Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради (далі – Управління).
Згідно наказу Міністерства юстиції України від 08.03.2022 р. № 1083/5 (зі змінами) Управлінню дозволяється проводити виключно такі реєстраційні дії:
– Державна реєстрація створення благодійних організацій, державна реєстрація змін до відомостей про благодійні організації;
– Державна реєстрація створення товариств з обмеженою відповідальністю;
– Державна реєстрація зміни керівника юридичної особи у звʼязку з його смертю, державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи;державна реєстрація змін до установчих документів, якими передбачено виключно зміна місцезнаходження юридичної особи;державна реєстрація зміни видів економічної діяльності юридичної особи;
– Державна реєстрація розташованих в межах Одеської, Запорізької, Донецької, міста Києва, Київської, Луганської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів), установ, засновником яких є органи місцевого самоврядування;
– Державна реєстрація фізичної особи підприємцем, державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, державна реєстрація зміни видів економічної діяльності фізичних осіб-підприємців.
– Прийом документів щодо визначених реєстраційних дій здійснюється державним реєстратором Управління особисто з 09.15 до 17.45 год. з понеділка по четвер та у пʼятницю з 09.15 до 16.30 год. виключно за попереднім записом за телефонами (048) 7056340, +380988711131.
– У разі об’єктивної неможливості подати документи особисто державному реєстратору, як виняток, документи щодо державної реєстрації визначених реєстраційних дій, що можуть здійснюватися у період воєнного часу, можуть надсилатися на електронну пошту Управління udr@omr.gov.ua у вигляді електронних копій документів в паперовій формі для проведення державної реєстрації за умови підписання таких копій з використанням кваліфікованого електронного підпису заявника/заявників у порядку черговості.
– Адміністративний збір за державну реєстрацію (зокрема, державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу) справляється на загальних засадах відповідно до норм ст. 36 Закону.
Винятки:
– Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін щодо благодійних організацій предметом діяльності яких є надання допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним (спеціальним) органам, органам цивільного захисту, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим особам, які забезпечують національну безпеку і оборону, відсіч і стримування збройної агресії іноземної держави, а також особам, які постраждали чи можуть постраждати від такої збройної агресії;
– За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, у випадках, передбачених ст. 36 Закону, сплачується адміністративний збір у сумі 740 грн. (адміністративний збір щодо змін стосовно благодійних організацій становить 250 грн., окрім винятків, коли вони звільняються від відповідної оплати) за наступними реквізитами:
р/р 448999980314010501000015744 ГУК в Одеській обл./м. Одеса/МФО 899998. Код отримувача 37607526. Код класифікації 22010300.
- З будь-яких питань щодо державної реєстрації звертайтеся за телефонами (048)7056340,+380988871131з 09.00 до 18.00 год. з понеділка по четвер та з 09.00 до 16.45 год. у пʼятницю.
- З питань заповнення необхідних заяв та підготовки необхідного пакету документів можливо звернутися до ЦНАПу Саратської селищної ради. Ми, як завжди, допоможемо Вам.
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на теперішній час не проводиться.
Також на даний час не проводиться державна реєстрація /зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.