Звернення громадян

Аналітична довідка про стан стан роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року, що надійшли до Саратської селищної територіальної громади

Відповідно до Регламентів Саратської селищної ради, виконавчого комітету та планів роботи на 2021 рік, Саратська селищна територіальна громада забезпечує неухильне виконання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян.

 Саратська селищна територіальна громада постійно проводить роботу стосовно реалізації громадянами їх конституційного права на звернення, здійснює системні заходи щодо покращення роботи із зверненнями, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органам  місцевого самоврядування, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності.

Відповідно до вимог вищеназваних законодавчих актів,  в селищній раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:

– 22.02.2021 та 29.03.2021 року на апаратних нарадах при селищному голові розглянуто питання про стан роботи із розгляду звернень громадян у січні, лютому та березні 2021 року;

    – забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії  селищної ради (телефон 048-48-2-12-94) ;

–  проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистого прийому громадян через офіційний веб-сайт Саратської селищної ради (https://sarata.od.gov.ua);

– затверджено графіки особистого та виїзних прийомів громадян керівництвом селищної ради та старост (розпорядження селищного голови від 08.02.2021 року № 17-А).

У зв’язку з карантинними заходами значну кількість особистих прийомів громадян було відмінено та перенесено.

За  перший квартал поточного року до селищної ради  та її виконавчого комітету  надійшло 241 заява, з них – 16 колективних, 6 – скарг.

Щодо колективних звернень, то слід зазначити, що більше звернень надійшло від селищних жителів, які просять провести спил дерев, освітлення вулиць та ремонти доріг та ін..

Під час особистого прийому  селищним головою прийнято  15 громадян, з них – 1 звернення колективне.

За результатами розгляду, станом на 31.03.2021 року, 102 звернення  вирішені позитивно, на 84 звернення дано роз’яснення, 26 – відмовлено у задоволенні, 1 направлено за належністю та 29 звернень в стадії розгляду .

У структурі звернень, що надійшли до  селищної  ради, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • на   першому місці, за актуальністю, питання аграрної політики та земельних відносин  –   153  звернення, або   63,5 % від загальної кількості звернень;
  • на другому місці,  питання соціального захисту  –  45 звернень про  виділення матеріальної допомоги на лікування, це 8,7 % від усіх, які надійшли на розгляд;
  • трійку найбільш поширених замикають питання комунальної власності та  благоустрою населених пунктів територіальної громади – 15 одиниць, що складає 6,2% від загальної кількості.

  За І квартал 2021 року було проведено :

4 засідання виконавчого комітету, на яких розглянуто 44 звернення громадян;

2 пленарних засідання селищної ради, на яких було розглянуто 82 звернення громадян.

Особлива увага приділяється вразливим верствам населення. На виконання Комплексної Програми соціальної підтримки населення Саратської селищної територіальної громади на 2021-2022 роки, затвердженої рішенням сесії від 02 лютого 2021 року №100-VIІІ,  із  селищного бюджету  виплачено у першому кварталі поточного року одноразову матеріальну грошову допомогу  на лікування громадянам у  суммі 35000 гривень.

Усі питання керівництво селищної ради намагається вирішувати позитивно, відповідно чинного законодавства, в установлені строки.

Робота зі зверненнями у  Саратській селищній раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

Селищна рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Закону України   «Про звернення громадян» та Указу Президента України  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Досягнення гідного рівня життя громадян Саратської селищної територіальної громади було і залишається  основною метою роботи.

Селищний голова                                                                Вікторія Райчева